- ქოლ ცენტრის მეშვეობით ნომერზე: 0322 42 42 42
- ელ. ფოსტით მეშვეობით: [email protected]
- სტანდარტული წერილობითი ფორმით. წერილობითი ფორმა განთავსებულია კრედო ბანკის ყველა სერვისცენტრში.
- ოფიციალური Facebook გვერდის მეშვეობით: credo bank/კრედო ბანკი
მომხმარებელთა დაცვა
პრეტენზიების მართვა
იმ შემთხვევაში, თუ კრედო ბანკის პროდუქტი ან მომსახურება ვერ აკმაყოფილებს თქვენს მოლოდინს ან იწვევს უკმაყოფილებას, ქმედებას ეძლევა პრეტენზიის სახე.
კრედო ბანკში პრეტენზიის ან რეკომენდაციის დაფიქსირება შეგიძლიათ შემდეგი გზებით:
პრეტენზიის დაფიქსირების შემდეგ, არაუგვიანეს 30 დღისა, გეცნობებათ პრეტენზიის შესახებ მიღებული გადაწყვეტილება, იმ ფორმით რა ფორმითაც დააფიქსირეთ საკითხი.
წერილობითი პრეტენზიის შემთხვევაში, იმ ფორმით რა წყაროც გაქვთ მითითებული უკუკავშირის ველში: ტელეფონი, წერილობითი ან ელ.ფოსტა.